Plane type: | unknown |
Airport: | Off airport |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | jendapilot |
Date taken: | 10/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7058× |
Backup military airport on D1 highway near Meřín, Czech Republic
To: pavkasi
Ještě že víš, co je v mobilizačních plánech... Jen vysvětli, k čemu bude mašina po nouzovém přistání na trávě bez podvozku? Možná nebudeš mít ani pilota po tom přistání...
Pokud vím, tak Měřín už v mobilizačních plánech vojáci nemájí. Zelený pás severně dálnice je práškařská plochá. Stejně jako ve Vyškově se počítalo s nouzový sedáním bez podvozku i na trávu.
..i kluci od nás,s IL-14.tu párkrát byli..
Ted by to meli piloti lepsi, hned vedle je McDonald...
super Jendo, moc zajímavé :-)
Nádhera, díky za komentáře :-) rád bych doplnil,že ono přistání na Mladoboleslavské dálnici se uskutečnilo s největší pravděpodobností tady: mapy.cz/#mm=F@x=133751424@y=136432128@z=13
hned za Starou Boleslaví, viz foto Jirky na rajčeti.
Su-7 BKL a USU měly sedačky 0/0 (už měly raketové motory), ale dopředná rychlost se doporučovala 130km/h. Jinak bez přistání se betonu dálnice dotkla jednou i spárka Su-22UM 3K.
Pro autora.
V roce 1985 na tomto úseku D1 přistály letouny Mig-23MF, 11.slp ze Žatce, společně s Migy-23ML od 1.slp z Českých Budějovic. A aby toho nebylo málo, pro pozemní personál 11.slp tam přistál AN-26.
K popisovaným událostem má nějaké fotografie - sice hrozně mizerné, ale alespoň něco na:
//bzk-01.rajce.idnes.cz/letani_na_dalnici/
18 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Moc pěkný.
Kdyby to tam dneska zavřeli, že udělaj cvičení, tak by byl kolaps jak sviňa :-) Ale bylo by to zajímavý...