Typ letadla: | MIL4 |
Letiště: | Piešťany (PZY/LZPP) |
Společnost: | Preserved |
Registrace: | 5153 |
Autor: | Fezoj114 |
Datum pořízení: | 04/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3065× |
O. Zima : když jich na přehlídkách nad Letnou letělo třeba třicet najednou...to byl zvuk, pamatuju si to jako puberťák začátkem sedmdesátých let. A ve vzduchu to bylo docela monstrum, pomalu se to sunulo za dunivýho a dost ohlušujícího rachotu té hvězdice
Vždycky jsem to chtěl vidět v letu. Nebo alespoň slyšet :) hvězdice se nezapře. Je toto letuschopné nebo jenom jako muzejní exponát?
BTW: u p. Tarantíka u Plzně si do něj můžete i vlézt
falcon: dík za odkazy a info - ta podobnost je neuvěřitelná, takže laicky bych soudil, že je to opajcnutý, jak jinak u rusů v té době
Dovnitr muzes bud venkem- vidis dve madla a posuvne dvere, anebo vnitrkem- na leve strane vzadu jsou dvere, vypada to tam jako v mi 17ce akorat s tim rozdilem ze misto svetla z cockpitu nevidis nic, je tam stena za kterou je motor. Na jeji prave strane je zebricek po kterem vylezes za operadlem druheho pilota ( nebo kapitana? u vrtulniku je to obracene, zejo) kdyz se sehnes jeste pred zebrikem, muzes si vlezt do kukane kde litala obsluha kulometu. Snad je to pro tebe trosku srozumitelny :)
...jako za kulomet Hovnivále, přikrčit a mírně zaklonit...:-)
zajímalo by mě jak to vypadá vevnitř, a jak se leze do kabiny
No tak podle prvního vzletu obou strojů byl rychlejší Sikorsky.
Sikorsky H19 rok 1949,Mil Mi 4 rok 1952 .
en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-55
cs.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-4
Ale znalci určitě řeknou jak to bylo ;-)
ještě si je pamatuju z dětství, jak létali..je to fascinující monstrum, hlavně ten motor vepředu (hvězdice?). Je to opajcnutý Sikorski, nebo vlastní ruský nápad a konstrukce? pání znalci, co řeknete?
Moj tata vyjebaný?Pieštany
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Když jsem sloužil na tomhle letišti, tak jsem na nich dělal. To ještě měli v té spodní vaně 12,7mm kulomet. Po opravě v TOP se dělala motorová zkouška a to ji jako u jediného typu na letišti v té době (L-29, Mi-2, Mi-4, L-410 a jeden Mi-8) mohl točit ne-pilot, protože se dala rozpojit hnací hřídel z motoru do reduktoru, netočil se rotor a vrtulka a tak nehrozilo, že se vrtulník vznese. Zvuk to byl "mohutný". Inu hvězdicový motor...