Detail fotografie

unknown


Typ letadla: unknown
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Not specified
Registrace: Neznámá
Autor: Czech Airlines
Datum pořízení: 23.06.2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6403×

Popis:

23.06. České aerolinie a Etihad Airways dnes oslavily novou codesharovou spolupráci v oblasti operování dálkových linek z Prahy přes Abu Dhabi do sítě Etihad Airways. Spojení, které zahrnuje klíčové destinace na Středním Východě (např. Muscat, Bahrajn, Kuvajt), destinace na indickém subkontinentu a v Asii (Colombo, Bangkok, Singapur, Jakarta, Manila) i australská města Sydney, Melbourne a Brisbane, bude možné díky nové lince ČSA z Prahy do Abu Dhabi (4x týdně od 21.09.2011), o které jsme na planes.cz informovali minulý týden. Dohoda zároveň umožní klientům Etihad Airways rezervovat lety přímo do Prahy nebo přes Prahu na další linky operované ČSA.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Thomas44 - nepřihlášený host (...167.210...)
18.07.2011 21:42

:D to bych letěl taky :D

tomas.v - nepřihlášený host (...208.84...)
29.06.2011 21:39

Kdyby Dvorak rekl ze ta ceska letuska bude na vetsine letech do Abu Dhabi tak si myslim ze letadlo se zaplni ze 100% ;-))

Kilo Hotel - nepřihlášený host (...162.1...)
28.06.2011 23:59

xxx: Malev a 777? Prosim? :D
A vůbec celý příspěvek se mi zdá poněkud...no...mimo mísu.

xxx - nepřihlášený host (...212.14...)
28.06.2011 17:47

LOT bude mit 787, Malev 777... A tady nam KOTLETA - mafian Psi decka Charlie slinta a meze medik. A-330 pro Trsatkove airlines... Ptam se, Uz probehlo vyberove rizeni... Tak proc u nej dochazi k erekci pri A-330. Proc delal slavobranu pri prvnim letu A-330 z JFK... Boze, probudte se uz.

Petr - nepřihlášený host (...162.227...)
28.06.2011 12:57

Už aby ta agónie ČSA skončila. Alespoň ušetříme nebo budeme muset později ještě zachraňovat Letiště Praha... :-(

marek - nepřihlášený host (...208.165...)
27.06.2011 01:45

zpatky na stromy! JFK se nevyplati, Delta vi sve. Dubaj? Abu Dhabi? Cesta na stredni vychod? Prestizni destinace CSA jsou v pytli. Emirates vedi sve. Nejspis proto zvysili frekvenci a zmenu typu. Pratele, nekdo za tyhle veci dostal neskutecny prachy. Robert: ty zamestnanec jsi, a to presne na tech mistech, ktere jsou bezednou studnou na penize.

Tomáš - nepřihlášený host (...185.52...)
26.06.2011 16:48

Gurčan: Ale to já přeci vím, že může být jiná kofigurace sedadel, ale otázkou je, zda bude jiná, než je běžná u ČSA. A pokud by byla stejná, pak tuto linku nevyužiji nikdy. Uvidíme.

AC - nepřihlášený host (...102.226...)
25.06.2011 23:40

K úvaze velikost letadla - pohodlí: mám zkušenost s OK-NEO do Almaty. Sedačky stejné jako v jiných typech u jiných dopravců, letí to stejně ryhle jako cokoli jiného, ale ta klaustrofobie - je asi o chloupek větší, alespoň tak jsem to vnímal.Více sil než let vás stojí diskuse s inteligentem při celním a pasovém odbavení po příletu. Takže asi tak.

markwald - nepřihlášený host (...213.51...)
25.06.2011 23:04

Tak soudruzi se nám probrali a zjistili že existuje middle east. V devadesátých letech se tam lítalo o stošest - Dubaj,Bahrajn,Kuwait,Abu Dhabi a vytíženost byla slušná. Pravda,s TU5 to nebyla úplná idylka ale byla jiná doba. My posádky jsme byli spokojeni, protože byly hezké pobyty.Dneska s A319 do AUH mi přijde jako masochismus, business klientelu tam nedostanou a homolkovi stejně budou lítat s cestovkou do DXB s TVS což je taky masochismus.

Gurčan - nepřihlášený host (...81.16...)
25.06.2011 15:52

to Tomáš: Jak souvisí typ letadla s místem na nohy? Jsou B777 v uprave sardinkárna, kde je to strašné a naopak některé aerolinky mají v narrowbody jako je A320 family velké rozteče. Fascinuje mě, jak si spousta lidí myslí, že větší letadlo je automaticky pohodlnější...

Celkem 65 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace