Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Czech Airlines |
Datum pořízení: | 23.06.2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6403× |
23.06. České aerolinie a Etihad Airways dnes oslavily novou codesharovou spolupráci v oblasti operování dálkových linek z Prahy přes Abu Dhabi do sítě Etihad Airways. Spojení, které zahrnuje klíčové destinace na Středním Východě (např. Muscat, Bahrajn, Kuvajt), destinace na indickém subkontinentu a v Asii (Colombo, Bangkok, Singapur, Jakarta, Manila) i australská města Sydney, Melbourne a Brisbane, bude možné díky nové lince ČSA z Prahy do Abu Dhabi (4x týdně od 21.09.2011), o které jsme na planes.cz informovali minulý týden. Dohoda zároveň umožní klientům Etihad Airways rezervovat lety přímo do Prahy nebo přes Prahu na další linky operované ČSA.
Kdyby Dvorak rekl ze ta ceska letuska bude na vetsine letech do Abu Dhabi tak si myslim ze letadlo se zaplni ze 100% ;-))
xxx: Malev a 777? Prosim? :D
A vůbec celý příspěvek se mi zdá poněkud...no...mimo mísu.
LOT bude mit 787, Malev 777... A tady nam KOTLETA - mafian Psi decka Charlie slinta a meze medik. A-330 pro Trsatkove airlines... Ptam se, Uz probehlo vyberove rizeni... Tak proc u nej dochazi k erekci pri A-330. Proc delal slavobranu pri prvnim letu A-330 z JFK... Boze, probudte se uz.
Už aby ta agónie ČSA skončila. Alespoň ušetříme nebo budeme muset později ještě zachraňovat Letiště Praha... :-(
zpatky na stromy! JFK se nevyplati, Delta vi sve. Dubaj? Abu Dhabi? Cesta na stredni vychod? Prestizni destinace CSA jsou v pytli. Emirates vedi sve. Nejspis proto zvysili frekvenci a zmenu typu. Pratele, nekdo za tyhle veci dostal neskutecny prachy. Robert: ty zamestnanec jsi, a to presne na tech mistech, ktere jsou bezednou studnou na penize.
Gurčan: Ale to já přeci vím, že může být jiná kofigurace sedadel, ale otázkou je, zda bude jiná, než je běžná u ČSA. A pokud by byla stejná, pak tuto linku nevyužiji nikdy. Uvidíme.
K úvaze velikost letadla - pohodlí: mám zkušenost s OK-NEO do Almaty. Sedačky stejné jako v jiných typech u jiných dopravců, letí to stejně ryhle jako cokoli jiného, ale ta klaustrofobie - je asi o chloupek větší, alespoň tak jsem to vnímal.Více sil než let vás stojí diskuse s inteligentem při celním a pasovém odbavení po příletu. Takže asi tak.
Tak soudruzi se nám probrali a zjistili že existuje middle east. V devadesátých letech se tam lítalo o stošest - Dubaj,Bahrajn,Kuwait,Abu Dhabi a vytíženost byla slušná. Pravda,s TU5 to nebyla úplná idylka ale byla jiná doba. My posádky jsme byli spokojeni, protože byly hezké pobyty.Dneska s A319 do AUH mi přijde jako masochismus, business klientelu tam nedostanou a homolkovi stejně budou lítat s cestovkou do DXB s TVS což je taky masochismus.
to Tomáš: Jak souvisí typ letadla s místem na nohy? Jsou B777 v uprave sardinkárna, kde je to strašné a naopak některé aerolinky mají v narrowbody jako je A320 family velké rozteče. Fascinuje mě, jak si spousta lidí myslí, že větší letadlo je automaticky pohodlnější...
Celkem 65 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
:D to bych letěl taky :D